Laman

Selasa, 4 Jun 2013

SEBELUM WAJADIRI 2013


Pada tahun kejohanan Wajadiri Silat Cekak Hanafi julung kalinya akan diadakan di Pantai Timur iaitu Kelantan. Tahun ini ada beberapa-beberapa kekangan yang kami hadapai iaitu peperiksaan dan kejohanan ini berjalan semasa cuti minggu ketiga. Namun semangat anak-anak YM Sheikh tetap membara. Latihan tetap berjalan disamping latihan wajadiri. Kemenangan bagi kami bukan yang utama tetapi usaha kami untuk menyokong segala bentuk aktiviti persatuan dan persilatan. Paling penting ialah harapan YM Guru Utama untuk melihat anak-anak murid beliau.

PUSAKA HANAFI IPGPerlis telah menyertai 4 daripada 7 kejohanan sepanjang penubuhannya. Pada tahun ini, MMT bekerja sedikit keras untuk mencari dana, pengangkutan bagi memastikan pasukan wajadiri PUSAKA HANAFI IPGPerlis berada di Kelantan pada hari kejadian. Alhamdullilah tahun ini banyak pekara yang dipermudahkan terutamnya dari segi pengangkutan.

Walaupun sekarang kami berada di kampung halaman masing-masing untuk cuti semester tetapi semangat kami tetap berkobar dan membara bagi membawa nama PUSAKA HANAFI IPGPerlis ke kejohanan. Diharapkan tahun ini kami dapat menimba banyak pengalaman pada kejohanan kali ini. InsyaALLAH

***Set demo tunggu set kawe maghi. hehe***


Tiada ulasan: