Laman

Jumaat, 13 April 2012

Mesyuarat Agong PSSCPUH Perlis 2012

         PSSCPUH IPG Perlis telah menjadi saksi kepada mesyuarat Agong pertama Persatuan Seni Silat Cekak Pusaka Hanafi Negeri Perlis. 
         Persatuan yang baru sahaja mendapat status pendaftarannya ini telah memilih IPG Kampus Perlis sebagai lokasi mesyuarat sulungnya pada hari Selasa bersamaan 20 Mac 2012 yang lalu bertempat di Dewan Pulai 2.
YDP Perlis
         Mesyuarat di pengerusikan oleh YDP PSSCPUH Perlis, Encik Fauzi Bin Jusoh (Abg Fauzi). Mesyuarat dihadiri sepuluh ahli Majlis Muafakat Tertinggi (MMT) Negeri dan di meriahkan oleh beberapa ahli PSSCPUH IPG Perlis yang di antaranya merupakan ahli MMT IPG. 


Mesyuarat turut di hadiri oleh En.Jamaluddin Hanafi (Abg G) iaitu Abg ketiga YM Guru Utama.






Abg G memberi kata-kata semangat di akhir mesyuarat

         Kami dari IPGM Perlis mengucapkan syabas dan tahniah kepada Abg Fauzi dan rakan-rakan. Terima Kasih di atas kesudian untuk ber mesyuarah di IPG kami. Dan terima kasih juga di atas kata-kata hikmat oleh Abg G..sememangnya kata-kata tersebut menyuntik semangat kami di sini..
p/s : rugi sapa tak mai.


         Kepada MMT IPG yang menghadirkan diri pada malam tersebut, semoga mendapat sedikit sebanyak ilmu dalam menguruskan majlis dan mesyuarat. Sama-sama kita belajar..demi ilmu dan Allah taala..
~Hidupnya Agama juga kerana hidupnya Pusaka Bangsa, kerana Melayu itu Islam. Dan Islam itu Benar~
Takkan Melayu Hilang Di Dunia ~ Datuk Laksamana Hang Tuah kata :p




















~seNAFAS seUDARAseGERAK seARAH 
seASLI seBUDAYA~~

Tiada ulasan: